The 2-Minute Rule for کارشناسی سیار خودرو

Wiki Article

برای اطلاع و مشاوره کامل در مورد ​​هزینه های کارشناسی و مکانیکی خودرو می توانید به سایت تامین خودرو مراجعه کنید تا شما را راهنمایی کنند.

در این مراکز جدا از بررسی و شرایط خودرو، قیمت کارشناسی خودرو نیز اعلام می شود. به صورت کلی کارشناسی خودرو شامل بررسی رنگ، بررسی بدنه خودرو من باب رنگ شدگی، تعویضی و یا تعمیری بودن، مشخصات فنی و آپشن های خودرو، تست رانندگی و غیره می باشد.

از آنجا که فرایند کارشناسی ممکن است در موارد کمی با خطا نیز مواجه باشد، امکان شکایت و رسیدگی به این موضوع در کارنامه وجود دارد.

با توجه به کم بودن دقت قلم مگنت و عدم توانایی در اندازه‌گیری ضخامت رنگ روی سطوح آلومینیومی، نیاز به خرید دستگاه ضخامت سنج رنگ خودرو دارید.

البته اگر می‌خواهید به صورت سیار این کار را انجام دهید، توجه داشته باشید که نیاز به مهارت بالاتری می‌باشد زیرا ممکن است در بسیاری مواقع شرایط لازم مانند نور کافی برای انجام کارشناسی مناسب مهیا نباشد.

اما آیا اگر خودروی شما به تعمیرات نیاز داشته باشد می تواند کاری انجام دهد؟ مثل تعمیرات موتور ، تعویض روغن و…

بعد از مراجعه یک گزارش کلی از وضعیت خودرو ( مکانیکی و الکتریکی ) به شما می دهد.

خیلی راضی‌ام از خدمات کارنامه. چون از شهرستان اومده بودم تهران و جایی رو نمی‌شناختم و به دیوار اعتماد داشتم از توی اپلیکیشن دیوار درخواست کارشناسی دادم. بعدش ماشین رو با خیال راحت‌تری خریدم.

کارشناس سیار خودرو تهران به بررسی وضعیت بدنه و فنی خودرو که توسط کارشناس و متخصص در این حوزه انجام می گیرد کارشناسی خودرو گفته می شود.

اشتراک در وارد شدن اطلاع از نظرات جدید دنبال شده

با بهره گیری از کارشناسان با تجربه و دانش فنی بالا، در هنگام خرید خودرو ظرف مدت ۳۰ دقیقه به محل شما کارشناس را اعزام کرده تا در سریع ترین زمان، از دقیق ترین کارشناسی خودرو بهره مند گشته و در انتها برگه گزارش و ضمانت نامه دریافت نمایید.

مکانیک های سیار برای تعمیر اتومبیل در هرکجایی که باشید به شما مراجعه می کنند.

اگر کلاچ ایرادی داشته باشد توسط مکانیک های سیار ما به راحتی تعمیر کارشناس سیار ماشین می شود. با این حال ، همه نوع کلاچی را ترمیم نمی کنند زیرا بدون رمپ ، آنها باید در حالی که کلاچ را عوض می کنند ، زیر ماشین بخزند و به پشت بخوابند.

یکی دیگر از ابزارهای مرسوم در کارشناسی سیار خودرو قلم مگنت یا تستر رنگ خودرو می‌باشد که به وسیله آن میتوانید میزان ضخامت رنگ روی سطوح فلزی را اندازه‌گیری کرده و در صورت وجود برش بر روی ستون، رکاب، گلگیرهای عقب و شاسی خودرو آنها را شناسایی نمایید.

Report this wiki page